NJOFTIM PËR ZGJEDHJEN E SEKRETARIT TË PËRGJITHSHËM TË KËSHILLIT RINOR NACIONAL TË MAQEDONISË
Në bazë të neneve 59 dhe 60 të Statutit të Këshillit Rinor Nacional të Maqedonisë, Bordi Drejtues i Këshillit Rinor Nacional të Maqedonisë miratoi vendim për shpalljen e:
KONKURS
PËR ZGJEDHJEN E SEKRETARIT TË PËRGJITHSHËM TË KËSHILLIT RINOR NACIONAL TË MAQEDONISË
Detyrat kryesore të pozicionit Sekretar i Përgjithshëm:
Sekretari i Përgjithshëm i KRNM-së menaxhon Sekretariatin e KRNM-së; Përfaqëson KRNM-në, në qarkullimin juridik; Menaxhon burimet njerëzore dhe burimet financiare të KRNM-së; Krijon politika dhe programe për zhvillimin e brendshëm të organizatës; zbaton të gjitha udhëzimet e dhëna nga Kuvendi dhe Bordi Drejtues i KRNM-së në përputhje me dokumentet strategjike.
Detyrat dhe përgjegjësitë e Sekretarit të Përgjithshëm:
- Përfaqëson KRNM-në, në qarkullimin ligjor dhe ndaj palëve të treta;
- Menaxhon me mjetet e KRNM-së në përputhje me rregulloret pozitive ligjore dhe rregullat dhe rregulloret e brendshme të KRNM-së;
- Zbaton politikat, konkluzionet dhe vendimet e miratuara nga Këshilli Drejtues, Kuvendi dhe organet e tjera të KRNM-së, në përputhje me Statutin;
- Përcakton grupet e punës që do të përgatisin dhe zbatojnë programet e KRNM-së dhe monitoron zbatimin e tyre;
- Propozon strukturën organizative të Sekretariatit pranë Këshillit Drejtues.
- Koordinon proceset e avokimit në koordinim me menaxherët e programeve dhe menaxherin për komunikim;
- Menaxhon burimet njerëzore të Sekretariatit të KRNM-së;
- Përgatit dhe dorëzon në Këshillin Drejtues planet dhe raportet vjetore narrative dhe financiare;
- Siguron qëndrueshmërinë financiare të organizatës;
- Menaxhon procesin e përgatitjes së planeve strategjike, vjetore dhe të veprimit të organizatës në bashkëpunim me Këshillin Drejtues;
- Miraton raportet dhe dokumentet e tjera të përgatitura nga punonjësit e Sekretariatit të KRNM-së;
- Përfaqëson KRNM-në dhe mban komunikim të rregullt me të gjithë donatorët e organizatës;
- Krijon dhe zbaton aktivitete dhe plane me qëllim të arritjes së prioriteteve strategjike, misionit dhe vizionit të KRNM-së;
- Aktivitete të tjera në drejtim të arritjes së prioriteteve dhe synimeve strategjike të KRNM-së.
Kualifikime:
- Të paktën 5 vjet përvojë pune menaxheriale përkatëse;
- Përvojë në menaxhimin e burimeve njerëzore;
- Njohja e politikave rinore lokale, kombëtare dhe ndërkombëtare;
- Aftësi të buta të avancuara;
- Njohuri për sektorin e të rinjve;
- Njohuri të avancuara të gjuhës angleze;
- Njohuri të shkëlqyera të Microsoft Office dhe Google Tools;
- Aftësi në punë administrative;
- Aftësi për të punuar në grup dhe respektimin e afateve të dhëna për kryerjen e detyrave të besuara;
- Anëtarësimi në një organizatë anëtare e KRNM-së do të konsiderohet si avantazh;
- Njohja e gjuhës shqipe do të konsiderohet përparësi;
- Përvoja e rrjetëzimit konsiderohet avantazh;
- Avantazh konsiderohet arsimi i lartë i përfunduar në fushën përkatëse (shkencat shoqërore).
Njohuritë dhe përvojat specifike në lidhje me pozicionin përkatës:
- Minimumi 3 vjet përvojë pune në organizatat rinore;
- Menaxhimi financiar;
- Menaxhimi i burimeve njerëzore;
- Menaxhment programor dhe projekte afatgjata të financuara nga donatorë ndërkombëtarë.
Përvoja në llojet e rrjetit të organizatave (rekomandohet);
- Njohuri për menaxhimin organizativ dhe zhvillimin institucional.
Karakteristikat dhe aftësitë personale:
- Aftësi udhëheqëse;
- Profesionalizëm dhe përkushtim;
- Aftësi komunikimi;
- Puna me afate të shkurtra kohore;
- Transparencë;
- Punë ekipore;
- Lojalitet ndaj organizatës dhe qëllimeve të saj;
- Aftësitë e prezantimit;
- Aftësi negociuese;
- Angazhim në përfshirjen e grupeve të synuara.
Kushtet e punës:
Pozicioni është me orar të plotë (40 orë në javë, me një periudhë prove 3-mujore), punë të përkohshme në fundjavë dhe përfshin udhëtime.
Mandati i Sekretarit të Përgjithshëm është 3 vjet me mundësi rizgjedhjeje.
Pushimi vjetor i paguar në përputhje me Ligjin për marrëdhëniet e punës.
Sigurim shtesë shëndetësor privat
Shuma e pagës: paga neto fillestare prej 45,000.00 denarë, me mundësi të rritjes në varësi të përvojës dhe performancës së punës.
Afati dhe mënyra e aplikimit:
Të gjithë kandidatët e interesuar duhet të dorëzojnë dokumentet e mëposhtme:
- biografi e shkurtër,
- Letër motivuese
- Të paktën dy rekomandime nga punëdhënësit/personat e mëparshëm të njohur me punën e aplikantit;
Të gjitha aplikimet duhet të mbërrijnë me e-mail në adresën e mëposhtme: [email protected] me shënim: Aplikim për Sekretar të Përgjithshëm të KRNM-së.
Afati i fundit për dorëzimin e të gjitha aplikimeve është data 25.12.2023, ora 23:59.
Mënyra e përzgjedhjes:
Procesi i përzgjedhjes përbëhet nga disa faza. Në fazën e parë, kandidatët që do të përzgjidhen paraprakisht do të marrin detyra testimi që lidhen me funksionimin e planifikuar në përputhje me përgjegjësitë e pozicionit. Në fazën e dytë, ata që kanë kaluar me sukses fazën e mëparshme do të ftohen në një intervistë me Këshillin Drejtues të KRNM-së.
Pritet që personi i përzgjedhur të fillojë punën menjëherë pas vendimit të Këshillit Drejtues të KRNM-së, por jo më vonë se 15.01.2024.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur paraprakisht do të njoftohen për rezultatet.
Për më shumë informacion, ju lutemi kontaktoni adresën tonë të emailit [email protected] ose numrin e telefonit +389 78 350 531.